CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 27 maj 2008

Om jag hade varit till salu...

...då skulle jag legat i fyndlådan. Har en axel som inte fungerar alls just nu. Det värsta av allt är att den nog aldrig kommer fungera sådär tip top, än värre är att det är höger (är högerhänt). Dessutom är skadan självförvållad... Något hände den där dagen för fem år sedan när jag bestämde mig för att spela duktig och klara allt själv när vi hade en riktigt stressig dag på jobbet. Inte ville jag vara sjukskriven särskilt länge och den där sjukgymnastiken var jag inte så värst aktiv med. Allt det får jag igen med jämna mellanrum i form av kraftig värk i armen och axeln.

För att trösta mig själv lite idag har jag köpt tre par nya skor. Två par till mig och ett par till L. Mina två var ett par svarta pumps (fyndlådan 99:-) och ett par svarta ballerinaskor (Låg utanför fyndlådan men med röd prislapp 149:-) Lilla L fick ett par rosa sandaler med öppen tå, de låg inte i någon fyndlåda och saknade röd prislapp men var ganska billiga ändå.
Bilderna är lånade från skopunkten.se och då kan du säkert gissa att det var där jag köpte skorna :)
Den ballerinaskon jag hittade så precis ut såhär fast utan gummiband.

0 kommentarer: