CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 14 maj 2008

Fulast

Hoppas du sitter ner för här kommer 3 riktigt, riktigt fula saker.
1) Ja, man kan knappt tro det är sant men det här är vårt hallgolv. För att klargöra alla eventuella funderingar kan jag säga att det är plastmatta och att det var bland det första vi hade tänkt byta när vi flyttade hit.
Detta avskyvärda badrumsskåp skulle jag vilja hoppa sönder, det är dessutom värdelöst i form av förvaring etc. En snygg spegel och en komod skulle jag vilja ha.
Så här går det när A tar egna beslut rörande inredningen! Nej då, skämt åsido brukar vi tycka om samma saker (han valde tex tyg till vardagsrumsgardinen) men den här mattan får mig att vilja kräkas. Dessutom ligger den på golvet som gör mig tokig. Hade en enfärgad matta som jag fått av mor, den lyckades hunden förstöra så denna ligger här i väntan på att jag ska hitta något som passar.

Jag hoppas på sol och värme till helgen.

0 kommentarer: