CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 18 maj 2008

Blev med trädgårdsmöbler...

Ja så blev det nya trädgårdsmöbler till sist.
Förra helgen satt min älskade A och hans far sönder soffan som hade sjungit på sista versen ganska länge. Vi hade bestämt att vi skulle ha sånär som på underhållsfria möbler och minsann inte i trä. Jag ville absolut inte ha en soffa då jag oftast hamnar i den med barn i knät och sitter å trängs. Vad blev det nu då, jo trämöbler, bord, två stolar och en soffa...
Men den var riktigt fina möbler som blivit väl omhändertagna och dessutom supersköna dynor som till nypris kostar ungefär lika mycket som vi gav för gruppen. Med tanke på att den gruppen vi ville ha kostade ungefär 10 gånger så mycket utan dynor hade jag inga argument kvar, det fick bli Blocket-fyndet.
Detta bidrar till dagens 3 saker som idag består av 3 saker jag fyndat på Blocket.

1) Jättefin Hillerstorpsgrupp med dynor för 500:-
2) Byrån i dotterns rum som i färg och stil passar utmärkt 700:-.
3)Sandlådan till stugan, tänk så otroligt roligt barnen har med sandlådan 200:-.

Bilder kommer en annan dag då det inte funkar för tillfället att föra över bilder.

0 kommentarer: