CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 12 maj 2008

3 saker...

Fick full pott på gårdagens 3 saker.

Sol blev det verkligen!

Bror kom till stugan lagom till lunch. Efter en tuff partyhelg är jag impad att han orkade sig ut. Först fram var vovven tätt följd av barnen som med kramar och glada tillrop välkomnade honom. Efter lunch tog han en tupplur i hängmattan, härligt!



Bakelsen fick jag iofs stå för själv men mmmmm... säger jag bara. Det fick bli en minivariant av pappas bärtårta. det var första gången jag gjorde den i muffinsformar men det gick riktigt bra. Pajbotten, vaniljcheescake och så hallon/blåbärsgele ovanpå. Himmelskt! Recept kommer en annan dag.

Dagens 3 saker...

3 saker som gör mig tokig:

1) Krånglande programvara. Programvaran till min nya kamera krånglar redan och laddar upp bilderna lite kors å tvärs...
2) Hopplösa telefontider, ingen nämnd ingen glömd.
3) Dominoeffekten, det ena utlöser det andra som gör att det tredje händer som i sin tur...


Idag kan man hoppas på sol men ingen värme. Ganska skönt för vi har så varmt inne.

0 kommentarer: