CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 26 maj 2008

3 saker jag köpt i en souvernirbutik...

... men verkligen älskar

1) Plånboken, röd och härlig med minnen från vår resa till Cypern.


2) Kombinerad ram och ask. I ramen sitter foto två av mina älsklingar och i asken ligger sand och snäckor från havet. Ask/ramen är ju egentligen jätteful, sådär riktigt souvernir-ful men det är en del av charmen.

3) L fick ett arband på Skansen. Egentligen var det jag som blev helt kär i den lilla ödlan men övertalade L att hon ville ha den *s*

1 kommentarer:

me and alice sa...

Härligt med lite souvernirer... Jag älskar Cypern. Vi har varit där 4 gånger...
Tack för tipset med armbandet...
Kraam Alice!

Sist vi var där tog jag och mamma med oss 7 kilo stenar så vi fick mycket överlast på bagaget... hihi