CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 30 maj 2008

Blev en singoallatopp istället...

Tja det blev en singoallatopp istället för tunika, bestämde mig i sista sekund för att byta mönster. Kul när barnen sover simultant så man hinner med något. Blev klar med toppen precis när lillebror vaknade. Dessvärre hatade L toppen och vägrade ens prova den, därav blir bilden på en galge istället. Får väl se när byxorna till är klara om hon ändrar sig annars får jag väl sälja den istället.
Den här söta spetsen hittade jag på jonic.se för en mycket billig penning. Har legat i lådan länge nu i väntan på att få pryda dockkläder men hamnade här istället. Matchade utmärkt.
Funderar på någon applikation eller rosett men kan inte bestämma mig, kom gäääärna med förslag.

2 kommentarer:

Mjuka sa...

Supergullig!!
Kramar M

Julia sa...

Å, jag brukade också ta med sand när jag var liten:)
Fin topp!