CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 2 januari 2009

Så blev det med den!

Mannen min försäkrade mig om att han skulle vara ledig från nyårsafton till den 7:e. Sedan krymte ledigheten till den 5:e. Gissa var han är idag?! Visserligen jobbar han bara halvdag men ändå. Tråkigt men nödvändigt, som så ofta annars.

Lillebrors favoritsak just nu är en Teletubbiesfilm, eller fodralet för att vara exakt. Han fick den av sin mormor i julklapp och sedan dess har han gått och burit runt på fodralet samtidigt som han bluddrar på som aldrig förr. Om man sätter på filmen tittar han fem minuter innan han ger sig iväg med fodralet under armen. Ska nog skaffa honom en Teletubbisbok...

Igår var vi iväg för att åka pulka, vi blev inte långvariga...huuuuu vad kallt! Lillebror satt nerbäddad i en åkpåse i pulkan och höll sig faktiskt varm. Han var nog den enda. Vi åkte hem till M&S istället och drack vår vara choklad och käkade våra bullar. De två äldsta busade på med deras barn medan Lillebror hittade på hyss, han var inte stilla en sekund. Trevligt hade vi i alla fall, konstigt att vi iinte får tummen ur och träffas liiiiite oftare.
Idag väntar storstädning och om jag hinner ska jag rita ett möster till en klänning jag ska sy när jag får pengar till tyg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trist när det inte blir som det var tänkt. Även fast man förstår kan man bli lite småsur.

God fortsättning! Kram Anncia

Anonym sa...

Och snygg layout!

Anonym sa...

Jag är så imponerad av människor som är pyssliga av sig och du både scrappar och syr. Duktiga du, du gör jättefina saker!

God fortsättning på 2009!