CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 10 januari 2009

Kalorier och tenta

Så var det oundvikligt, tentan ska vara inne på måndag morgon så nu gäller det. Har tagit mig till mannens kontor, här är det lugt! Går faktiskt riktigt bra att jobba här. Ger mig själv fem minuters paus varje timme annars får jag ingenting gjort utan gör annat hela tiden. På gott och ont har de massa kul maskiner här som till exempel kaffemaskinen med alla möjliga olika sorters kaffe och varm choklad! MMMMmmm... Undrar hur många kalorier det är i en sån kopp, är inne på min fjärde sedan kl 12... Precis bredvid kaffemaskinen står "bubbelvatten-maskinen" En sån man får kolsyrat vatten ur. Dessutom hittade jag en påse nyponsoppa som jag tror jag ska tilllaga till lunch. Ska till svärmor, som fyller år, vid klockan fyra å äta smörgåstårta så jag behöver nog ingen matigare lunch :D. Nu måste jag hinna kolla lite bloggar innan det är dags att fortsätta.

0 kommentarer: