CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 24 januari 2009

Äntligen!

Så var den stora dagen här! En nästintill religiös upplevelse var det att få se L uppklädd i tyllkjol virvla runt i danssalen. Ägaren till dansskolan var min förskollärare, hon älskade att dansa själv och gjorde slag i saken och öppnade en dansskola. Hennes dansglädje och värme finns fortfarande kvar i hela verksamheten och det var så roligt att återuppleva minnen genom L. Till en början var hon lite nervös men efter ett par minuter var hon i full färd med att dansa och glömde helt bort att jag gick ut. Hon ser lilte beklämd ut på bilden, var inte på humör att posera... Tack kära mor för de snygga benvärmarna, som du ser passar de über-bra till hennes outfit!
Efter danslektionen gick vi på stan jag och L. Hon köpte hårspännen och jag ett par örhängen till i kväll. Sen tog vi en tjejfika på Donken. Det blev en försmak av allt kul vi kommer kunna göra tillsammans hon och jag. *lycklig*

6 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Åh så fin! Jag vill att Al ska börja dansa hon med sen..

och jag längtar oändligt till de dagar då vi kan ha tjejsnack och tjejmys!

Anonym sa...

Jag döööör! Vilken outfit! Visar jag min tjej det här fotot kommer hon vilja börja dansa omedebart. Hon ser ut som en riktig prinsessa! Det är nåt speciellt med mamma-dotter-relationer. Kanske inte så konstigt då att man är överlycklig att man har en liten tös (som man ju säger i Skåne). Kram, kram Johanna

Anonym sa...

Vilken sötnos! =)

Anonym sa...

Gud så söt, förstår om du känner dig lycklig...

Anonym sa...

Söt prinsessa

Anonym sa...

Åh jag vill också att min lilla tjej ska börja dansa sen! Så söt hon är!!

Jag förstår precis vad du menar. Vi är lyckligt lottade som fått barn av båda könen.