CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 9 januari 2009

Inte utan min Ipod

Bild lånad på http://macworld.idg.se
Fick en present av mannen. Inte så att han medvetet begett sig ut för att handla något till mig. Lite mindre romantiskt men det skiter jag totalt i. De hade en säljtävling på jobbet där priset var en Ipod för alla som lyckats uppnå sin budget en månad. Tur för mig var att någon misslyckades. Ipoden har legat i en låda i ett par månader tills vi upptäckte den här om dagen. Mannen tyckte jag behövde något portabelt som dränker oljudet här hemma. I LOVE IT!!!

Höll på att mixtra med datorn för att få över lite låtar, av någon anledning förde den över varenda låt vilket innebar att en LINDA ROSING låt följde med. Det här är ett problem av högsta status just nu, inte vill jag att någon ska råka se att jag har Linda Rosing i Ipoden. Vem har frivilligt henne någonstans??? (På frågan hur den hamnat i datorn hävdar mannen att han av nyfikenhet hämtat den och sedan inte orkat radera den) (Den är nu raderad)

Ska ta itu med att radera den från Ipoden så fort jag laddat den.

Musik får mig att gunga, ser antagligen skitfånig ut men det bjuder jag på. Tror barnen kommer upptäcka att Ipoden är kanon när de ser hur lite jag bryr mig om deras oljud. Enda nackdelen är att man inte hör när någon gör illa sig fast å andra sidan brukar de vara ruskigt snabba att rapportera syskonskador.

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Åh vad roligt! :)

Det där med vitpepparkornen har jag redan anammat. Jag har också klarat mig länge *peppar peppar* <-- HAHA! ;P

Idag mår hon som vanligt. Nu ska vi gå och köpa lite ägg så vi kan göra ugnspannkaka!

kram!

Anonym sa...

Jag lyssnar på minst 2 ljudböcker i veckan. Har gjort det i masor av år. Är perfekt när jag jobbar "målar" men nu är den på när jag städar och lagar mat oxå.