CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 27 januari 2009

Riktigt roligt

I lördags skrattade vi så vi knappt kunde andas. Det var så kul att se våra gamla filmer, pinsamt men fruktansvärt roligt! Efter ett parti Buzzer drog vi på stan för att svänga våra lurviga. Det är så härligt att dansa.
Vi konstaterade att vi skulle bli sååå smala om vi gick ut en gång i veckan förutsatt att man inte gjorde som vi, åt massor med god mat och drack en hel del vin...

Försökte hitta ett träningspass som skulle passa mig, först på dansskolan sedan på Friskis. Men , de passen jag vill gå på gick bara på tider då vi redan är uppbokade. Har inte så lätt att hitta en tid när Storebror tränar måndag och onsdag, A tränar tisdag, torsdag och söndag. Dessutom har Storebror match lite nu och då, oftast söndagar. På fredagar är det så hektiskt att det inte finns en chans att klämma in något. Då är det bara lördag kvar, L har dans 9,30-10 så hela lördagen är "kvar" men förutom att jag inte hittade ett pass jag gillar så känns det inte så kul att alla dagar är totalt uppbokade. Skönt, då kan jag fortsätta vara fläskig ett tag till med gott samvete!

A har rasat i vikt sedan han började träna, centimetrarna försvinner för varje vecka som går. Är så himla stolt att han lyckas denna gången. Tycker dock om honom lite rund och mjuk så han får inte tappa "för mycket", en karl ska väga hundra pannor för att hamna på min innelista *S*
Igår hade vi bestämt att vi skulle träna lite tillsammans, såg Paulo Roberto å hans fru på TV och blev inspirerad. Det visade sig att vi inte har riktigt samma proportioner som de. Paulo å hans fru är ungefär lika långa och är smärtabägge två. A är 1,86 å jag knappt 1,61 dessutom är han dubbelt så bred som jag så våra förutsättningar var inte riktigt de samma. Jag skrattade så jag nästan kissade på mig och det hela slutade med att jag blev träningsredskap istället för träningspartner.

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

hehe.. vad roligt för honom, om det nu var meningen med hans träning! Bra kämpat. hälsa honom det! :)

tråkigt att du inte hittar något som passar in i vardagen dock. Vet hur svårt det är..

Jag hade gärna velat lägga upp bild, men sambon vägrar. Han har haft liknande en sån du beskrev, förut, men nu blev håret på sidorna bara någon millimeter. (han skulle göra detta inför ett lajv..) får se om han behåller det för min skull dock ;P

kram!