CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 15 januari 2009

Vill göra tusen saker!

Just nu vill jag göra tusen saker men tiden räcker inte till. Känns som man inte hinner hälften av vad man skulle vilja och ännu mindre av det man borde gjort för länge sedan. Känner mig superstressad över min nya kurs som börjar på måndag. Innan alla bitar med schema, arbetstempo och litteraturlista faller på plats känns det som om jag har myror i hela kroppen. När jag forskade lite närmare verkar det som om delar av denna kurs är väldigt lik en kurs jag redan läst på en annan högskola. Skulle vara skönt att få poängen tillgodoräknade och börja med något annat istället men som sagt, det drar igång redan på måndag!



För att rensa huvudet lite från ideer, som bara tycks fyllas på, sydde jag en fleeceklänning till L idag. Det blev en ärmlös, rak modell som tanken är att hon ska ha en långärmad tröja under. Precis som jag så länge funderat på satte jag fast ett par vingar på ryggen också. Blev inte riktigt nöjd, tror jag hade lite för bråttom :D

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

vad gullig du är! Jag blir ju alldeles rörd när jag läser. Du skriver alltid så fint till mig.. *kram*

Jag kommer nog aldrig kunna sluta blogga, förrän jag är 100 och inte ser tangenterna framför mig :)