CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 29 januari 2009

Off!

Jag känner mig off. Skitless på allt just nu. Har tappat all inspiration och ork. Nu vill jag bara att det ska bli vår så jag kan få dra ut till stugan och plantera. Köpte lite nya fröer här. Bland annat hittade jag en ny sorts chilifrukt som ska smaka citron. Odlade paprika förra året, mycket framgångsrikt måste jag tillägga. Så i år ska jag storsatsa på paprika och chili men det blev även några olika salladssorter och sockerärtor.
Tänk om man kunde gå i ide i väntan på vårsolen!


Bilden är från sommaren -08. L och jag planterar morötter i ett gammalt fönster, perfekt som såbädd.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig sommarbild! Visst längtar man efter sommar nu. Fast jag ser fram emot vårvintern. Här uppe är den helt underbar. Solen börjar värma och man kan vara ute och njuta av vintern. Kram A