CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 11 januari 2009

Äntligen!

Nu har jag gjort det omöjliga igen! Jag har skrivit färdigt tentan. Fem tusen ord: Jämför olika pedagogiska miljöer som presenteras i kursen och värdera deras betydelse för barns subjekskapande och möjligheter till lek och lärande.
Suck!
Det gick trögt då och då, ett tag hade jag funderingar på att åka hem...men konstigt nog går det alltid lite bättre när jag gett upp. Då sänker jag kraven lite, skiter i att vara perfekt å så vips har man fem tusen ord.
Har druckit säkert 20 koppar varm choklad, köpt en overall på Tradera och städat köket på kontoret. Jag har också hunnit med att skriva en Ajja-bajja-slarvmajja-lapp till alla som skiter i disken i köket. Åhhh vad alla kommer älska chefens fru imorgon bitti hahahahah!
Något som var riktigt bra var att jag hittade typ 100 matlådor i en kartong varav 24 var våra...mannen är ingen hejjare på att ta med matlådan hem direkt >:(
Tur han är varm å gosig i alla fall, nu ska jag hem och krypa ner i sängen tjoooooho!

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

GRattis! Jag insåg just att jag inte är så sugen på att plugga trots allt ;P

kram!

Anonym sa...

Grattis