CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 21 januari 2009

Nu ska det bli av!!!

På lördag ska jag hem till AE. Vi ska dricka vin och kolla på video vi gjorde i högstadiet. Tror vi måste lägga ut nåt slags skydd i soffan för antagligen kommer vi skratta så vinet sprutar. Min kära far har en sån där maskin som omvandlar en VHS till en DVD. Har inte sett filmerna på evigheter. Vad sägs om "Life at the soapopera" eller en egentillverkad musikvideo till Just Ds "Vart tog den söta lilla flickan vägen".
J, det kommer en kopia på posten, kan vara kul både för dig och S eftersom ni är med bägg två :D

Storebror var så söt idag när jag kom hem. Han hade haft en jobbig dag idag. Han kommer inte riktigt överens med en av grabbarna i klassen. Dessutom hade han fått en tillsägelse av en fröken. Han kände att den inte riktigt var befogad och då tar han såååå illa vid sig. Fröken hade dessutom sagt att hon skulle prata med mig vilket gjorde att han blev jättenervös. Men efter många kramar och en försäkran om att jag inte skulle bli det minsta arg kändes det bättre. Vi har en deal han och jag, om han hittar på något dumt så önskar jag att han talar om vad han gjort för mig, hela sanningen och i gengäld blir jag inte arg. Fungerar utmärkt!
Nu kommer han snart från handbollsträningen och är förhoppningsvis på bättre humör!

4 kommentarer:

Johanna sa...

JAAAAA! Den videon är fortfarande färsk i minnet! Tänkte på den för bara någon vecka sedan. HA, HA, HA! Hoppas ni får en fantastisk kväll (sägs med ett litet sting av svartsjuka i bröstet, vill också uppleva gamla minnen och dricka vin)!!!!
Bra deal mellan dig och Storebror, nåt att eftersträva!
Kram, Johanna

Gin/Ginny sa...

http://vaniljlatte.blogspot.com/2009/01/utmanad.html

Utmanat dig i min blogg :)

Gin/Ginny sa...

låter som en jättebra deal mellan dig och storebror. Säger som syrran sagt till sina barn "jag kanske inte blir glad, men ni får berätta allt för mig". Det ska jag också leva efter när tösen blir stor!

Anonym sa...

Smart deal... mycket smart... // T-öväder