CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 31 december 2008

Jag har ingen lust...

...att fira nyår. Känns totalt meningslöst.
Lillebror somnade i vagnen när vi var med hunden på promenad i morse. I vanliga fall är det bara att dra av overallen och lyfta över honom i sängen men inte idag. Han sov bara 30 minuter istället för 2 timmar. Sånt får mig ur balans totalt.

Var till AE igår, riktigt kul var det att få prata i lugn och ro. Vi har hängt ihop av och till sedan tvåan så vi har en del gamla minnen ihop. Det var två år sedan vi sågs utan barn hon och jag. Tilläggas bör att hon inte har barn... Fick möjlighet att träffa hennes kille också, trevlig prick!

Storebror ska på handbollscup på söndag. Han kommer inte hem förrän på tisdag. Jättekul för honom! Inte lika roligt för mig, kommer vara nervös, de ska åka så långt på det här väglaget... Något känns så fel när han inte är hemma. En natt har han varit borta förr men inte två. Jaja, det är nyttigt för mig att öva, han kommer få skitkul och det är det enda som är viktigt i sammanhanget.

Just nu vill jag sy, har så många modeller på klänning, tunika och mjukisdress i huvudet. Dessutom har jag hittat en sida på internet där de säljer kalaaaaaaaaaasfina velourtyger. Finns inget som är så snyggt som velour. Förbannat att man inte har en krona att handla för.

Nej nu ska jag sluta gnälla! 2009 ska bli förändringarnas år! Jag ska fortsätta min strävan att bli lite mer positiv och försöka slutföra andra saker än pyssel. Därmed basta!
Gott Nytt År!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år rara du! Mycket sömn och lite virus önskar jag dig 2009. Kram Annica

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året. (snygg sida)