CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 1 december 2008

Motvikt!

Här om dagen hittade jag tre VITA hårstrån. Hoppar över det grå stadiet å går direkt på kritvitt!!! Panik! Hur som helst så återfick jag lite av mitt självförtroende på Systemet samma dag. Killen i kassan bad om leg, HA!
-Det säger du bara för att vara snäll, sa jag å skrattade.
-Utan leg, inget vin, sa killen surt.
-Okej, trodde bara inte på allvar att du trodde jag kunde vara 19 men tusen tack för det!!!
Skönt att veta att vissa saker jämnar ut sig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får aldrig visa leg. Jag måste se gammal ut;)

Gin/Ginny sa...

hehe.. Jag får som Annica heller aldrig visa leg! *muttrar lite* ;(

Anonym sa...

tack söta du!!!! men vill ju inte att du ska gråta för min skull:) Förstår att det måste vara tufft för storebror att träffa sin pappa när det är så sällan....och på så speciella villkår.....men hur känns det för dig???

Luna är också ett jättefint namn....måne eller hur? blir det en flicka för oss så är det Nova som gäller.....men jag gillar ju Luna och Stella och haha...ja en hel del andra namn:)

kramar