CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 9 december 2008

Utmanad av Vaniljlatte

Födelsedag: Firar inte...
Födelseplats: Västerås
Favoritdjur: Familjens vovve såklart, annars gillar jag ödlor. Har haft Leguan i flera år.
Favoritfärg: Lila
Favoritsiffra: 1000
Favoritmat: Mannens (och pappas)
Favoritaffär: Hm.... Zappos.com, Old Navy och Target. Har ju allt, tyvärr går det inte att beställa till sverige om man inte först skickar det till en adress i USA. (tack AA)
Favorithobby: Pyssla, pyssla, pyssla och pyssla med allt!
Drömjobb: har faktiskt precis fått ett riktigt riktigt bra jobb. Om jag ska vara helt orealistisk skulle jag vilja vara rekvisitör på ett filmbolag.
Ett ställe jag vill åka till: Italien, häsla på mannens släktingar och bila runt för att uppleva landet. Ska absolut åka till Chicago så fort reskassan blivit lite större.
Sover i: Mannens famn, han är som en vetepåse, varm och omslutande.
Detta är hett: Hmmm, jag är ju inte så överdrivet trendmedveten... Blogga kanske?!
Detta är iskallt: Vädret!
1. Kissie, 2. Kenza, 3. BlondinBella?
1 &2, har inte hört talas om.
3. Skulle jag vara avis för att hon tjänar riktigt mycket pengar på sin blogg? Nää, inte alls :P
Linje på gymnasiet: Gick1 1/2år på Media, inriktning Radio/TV hoppade av men läste sedan in gymnasiet utan inriktning på Folkhögskolan.
Favoritbild: Min bloggbild på mig och Lillebror.
Utmanar alla som känner sig manade!

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o önskar dig en braig dag!

Kram

Gin/Ginny sa...

kul! :)

hur gick det med layout letandet? Förstod du min beskrivning?