CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 16 december 2008

Jobbat halvt ihjäl mig!

Usch å ve för det där jobbet! Vill inte ägna någon mer energi för det är numer ett avslutat kapitel. Känner mig bara besviken, hade kunnat bli så bra! Men men...
Halleluja moment #1! Igår fick jag i alla fall ett roligt besked, det fanns en plats kvar till L i barndansgruppen efter jul.
Halleljua moment #2 Jag har idag skramlat ihop de sista slantarna i min magra plånbok och köpt en dansdräkt, en bolero och två par leggings. Balettskorna väntar jag med att köpa tills de har öppet på dansskolans butik.
Om det nu finns någon som undrar ifall jag tänker drilla min treåring till den hårda skolans klassiska balett så kan jag tala om att i barndansen brukar barnen få springa omkring och snurra, hoppa och vifta med armarna och inte stå på led för att öva positioner. Jag tror (och hoppas) att hon kommer att tycka att dansen är lika underbart som jag gjort. Om inte får hon börja med något annat, när hon känner för det.
Kunde till min stora glädje följa med Storebror på handbollen igår. Vilken försvarare!!! Ingen kommer förbi min grabb! Mäkta stolt man blir!!!
Nu ska postas paket till USA, återlämna försenade böcker till biblioteket (skäms) och hämta barn! Tjingeling!
PS Nästan alla väntar på tomten, i år väntar jag på storken! Är såååååå nyfiken på vem som blir mina barns första kusin. :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, biblioteksböckerna ja!!! Måste kolla dem!
Ha det gott!
Erika