CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 1 juli 2008

Väntjänsten, halllå?

Finns det väntjänst om man inte fyllt 65? Jag skulle inte ha något emot att det kom en tant eller farbror å ringde på här lite nu å då. De kan mer än gärna få prata ålderskrämpor å referera till PRO-möten bara jag slipper leka titt-ut. Var är alla förädrarlediga eller människor med barn i största allmänhet? Jag tycker varenda lekpark är folktom, varken barn eller vuxna. Jag tror jag förlorar förståndet snart om jag inte httar någon att umgås med. Alla jag känner jobbar jämt eller har inga ungar (å då vill man lix inte pallra sig hit jämt å kolla på mina ungar). Att sitta å hänga själv i lekparken medan ungarna bråkar om vem som kom först till gungan eller vems spade som är vems gör mig tooooooookig. Tiden kryper fram å tålamodet upphör att existera.
Nu upphör gnällstunden!
Hade egentligen en del roliga bilder på en present att visa men så kom jag på att hon som ska få presenten och faktiskt tittar in här nu å då kanske inte blir så glad om jag lägger upp bilderna idag. Glad å glad, överaskad är väl ordet. Näpp ni får hålla er till måndag för då skickar jag presenten med tåget och storebror till stockholm.

Nu ska jag äta pizza, det är en sån dag idag!

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Åh, vad tråkigt att du känner så! Men förstår dig. Själv sitter jag ju på familjeliv och har därigenom träffat fler mammor på min ort. :) En hit för både oss mammor och barnen med! *tipsar*

Sara sa...

Det ska jag bannemej prova *tackar å bockar för tipset*