CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 9 juli 2008

Jag har fått en award!



A men hur glad blev jag då!!! Har fått en award av Vaniljlatte (fattar inte hur jag gör så att hennes namn blir en länk så därför kopierar jag in adressen :P http://vaniljlatte.blogspot.com/ ) Har aldrig fått en award förut så den här lär jag minnas, lite extra också med tanke på att jag läser hennes blogg så fort den uppdateras.


Vad jag förtstår så ska nomneringen vidarebefodras till 7 andra bloggare...


Detta var svårare än jag trott. På min "måste-kolla-varje-dag-lista" finns några få å så kollar jag en massa bloggar lite nu å då...


Känns ju konstigt att skicka tillbaka awarden till Vaniljlatte men det är ett måste. Läste i hennes blogg att hon hade fått awarden av nästa bloggerska på min måste-kolla-varje-dag-lista nämligen Ullrika http://uj76.blogspot.com/. Eftersom ni nyss fått awarden kan ni ju hoppa över att vidarebefodra den :D


En sida som jag fått mängder med superbra pysseltips från är Annas Pysselblogg http://blogg.alltombarn.se/anna/ Den är definitivt med på ovannämnda lista. Har jag tråkigt någon dag eller känner mig inspirationslös kollar jag hennes sida. Bland gamla inlägg finns en guldgruva med pysseltips.


Omväxling förnöjer så nästa nominerad är en man. Med vass sarkasm skriver han om allt mellan himmel och jord. Jag gillar hans humor, Mr P med bloggen Är jag vuxen nu? http://pljungberg.blogspot.com/


Resterande bloggar jag läser tycker jag lika mycket om så på delad 5,6 och 7:e plats kommer alla i min länklista.


Storebror kom hem från storstaden helt lyrisk! Mött på perongen av hela familjen berättade han allt om sitt äventyr. Han har verkligen haft supermysigt och har känt sig så väl omhändertagen. Tack J och N för att ni satte guldkant på tillvaron för min guldklimp :)


Idag begav vi oss till stranden eftersom solen tittade fram. Vi han preis slå ner rumpan på filten så gick solen i moln och kort därefter kom en regnskur. Men ska man bada så ska man. Storebror och L är minsann inga badkrukor utan lekte i vattnet tills läpparna var blå.



Nu måste det bli bättre väder snart. Nu bestämmer jag att från helgen kommer ett ihållande högtryck med lagom varmt och fint väder kommer in över hela sverige. Några enstaka regnskurar (måste tänka på potatisen) men i övrigt uppehåll och svag sommarbris.

3 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

1000 tack =D

Kramar

Anonym sa...

Tusen tack! Vad gullig du är! Jag är jätteglad för utmärkelsen!!

Anonym sa...

Tack snälla!

(du markerar ordet du vill ha länkat.. tex i det här fallet "vaniljlatte". Sen finns en ikon till vänster som har något som ser ut som en kedja på sig och en jordglob eller nåt. Klicka på den. ev måste du då godkänna att få upp scriptbaserade fönster. Godkänn, klistra in adressen i rutan som kommer upp. klart :) )