CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 22 juli 2008

Två ljuva timmar

Igår begav jag mig till stan utan följeslagare. Jag gick på ClasOhlson i lugn och ro. Svängde in på Tiimari och avslutade på Panduro. Själv. Utan att stressa. Skööööööönt.
Jag var in på Ur&Penn också där jag hittade present till min älskade AA som snart kommer på besök. AA bor i Chicago vilket i min smak är aldeles för långt bort. Hade planerat en resa dit förra hösten men så kom en lillebror "ivägen" ;) Tur att hon dyker upp i Sverige då och då för hon är en sån där människa man inte träffar fler av under en livstid.

Köpte en bok igår, El Chocco, som jag tänkte läsa... Sista boken innan hösten då all "rolig" studentlitteratur ska plöjas. Tjoho vad jag inte längtar...

Tre saker, det var länge sedan så här kommer 3 saker jag inte fattar:

1) Varför man måste läsa så för bannat mycket skit på en akademisk utbildning. Böcker å ämnen som inte har med yrket att göra.
2) Varför kör jag ikapp alla i parkeringshuset, är det bara jag som tycker det är roligt att gasa på lite i "snurren"?
3)Var är sommaren?

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Den boken El Choco är riktigt bra!! Har precis läst den! Svår att släppa..spännande, gripande o obegriplig på samma gång från början till slut!!

Ha en bra dag!

Kram

Julia sa...

Vad finr du skrev i mina kommentarer!
Intressan att läsa att du tycker så och att det inte blir mycket lättare när man blir äldre som många tycks tro.
/Julia