CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 28 juli 2008

Och vinnaren är....

Storebror fick äran att avgöra den olidligt spännande lottningen. Han drog en 3:a, det vill säga kommentar nummer 3 vann!


Min kära AA har precis åkt efter lite drygt ett dygns besök. Hon och hennes man (G) har ett helt sjukt schema varje gång de kommer till Sverige så jag är så otroligt tacksam att de orkar klämma in oss. Med tanke på det fina vädret drog vi ut dem till stugan vilket uppskattades av både AA och G. De är så otroligt coola båda två och sååååå lätsamma att ha som gäster. Barnen älskar dem och storebror hade nog önskat att de kunde komma och hälsa på bara honom. Han var så söt med sina inövade engelska fraser och G gjorde tappra försök att svara på svenska.

För att göra besöket så svenskt som möjligt fick G hjälp av A att dra upp färskpotatis ur landet. Min jäkla sopkamera hade såklart laddat ur batterierna själv men jag lyckades föreviga dem på bild. Även AA fastnade på bild mitt i barnaskaran men inte så särskilt bra bildkvalite. Till potatisen käkade vi grillad italiensk korv å så drog vi på en flintastek på grillen, kan det bli mer svenne?

AA har alltid med sig presenter till barnen å det coolaste den här gången var astronautglass. Riktig, samma som de amerikanska astronauterna får med sig till rymnden. Jag var så himla taggad på att smaka å den smakade precis som glass men var som en hård lättsmält godis i munnen. Jag fick mina absoluta favvisar, "Sour Skittles" Åååååååh vad jag ska njuta.

A och G hittade verkligen varandra, det är i princip första gången de träffas, förra året träffades de typ en timme. De snackade bilar och visade sig ha ett gemensamt intresse för gamla amerikanare. Så kanske om det fungerar med all planering så får vi besök under nästa års Power Big Meet som är en av världens största bilträffar och sker i vår hemstad.
Nu ska jag ägna mig åt att sörja deras avresa och planera vår ;)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vann! Jag vann! Åh så skoj! Kram Annica

Sus sa...

Tack för titten!
En människa som älskar symaskiner...
Hur mår du egentligen?
Jag gråter varje gång jag ser min.

Hur mår jag egentligen?

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Härliga bilder =) Vi har oxå tatt upp första färskpärerna från vårt land. Stora som pingisbollar men goda som den! =D

Ha en underbar dag!

kram