CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 30 juli 2008

Ännu mer dynor..

Efter några noggranna funderingar konstaterade jag och A att det nog var bäst att ta med syskonvagnen på semester. Blir nog bäst. Alltså var även den "tvungen" att utrustas med dynor.


L har varit med mig idag och "hjälpt till" när jag klippt tyg. Hon fick syn på en av mina tatueringar och konstaterade att hon också ville ha en. Till skillnad från storebror struntar hon i hur autentiskt det blir och är därmed lätt att göra till lags. En bit frystejp med röd bläck och hon var helnöjd. Kanske tur med tanke på motivet att det inte var permanent ;)

Var bara tvungen att lägga in en bild på den coola astronautglassen. Riktigt god och jättebra samtalsämne på nån tråkig tillställning. Lägger även in en bild på den roliga dymo-apparaten med tuggummi i. Storebror stämplade ut alla möjliga ord, perfekt sätt att motivera rättstavning ;)Idag bjuds det på gormet-lunch, närmare bestämt potatisbullar... Vi bestämde oss för att använda det vi har i frysen istället för att bara fylla på.

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Vilket härligt tyg till dynorna! :) Och vilka snygga tatueringar hon fick! ;P

Men nu vill jag ju se dina! :)

Sara sa...

*L* Den större syns på bilden av mig på "min profil" Den lilla på benet är en liten krumelur bara, knappast värd att dokumentera ;)