CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 2 juli 2008

Klonad tavla

Begav mig till Nisses (igen) och köpte 2 ramar till. Tyckte tavlan med prästkragarna blev bra så jag begav mig på blomstjälar-turné i omgivningen. Alla rabatter besparades men vid busshållsplatsen fick tre nyponrosor sätta livet till. Lite längre upp i skogsdungen hittade jag några snygga lila blad som även de fick följa med hem å pressas.

Tror dessa tavlor ska få hänga i köket i stugan. Det är ju det enda rummet som är på gång att bli färdigt *S*.


Hade först tänkt att bara ha vita rosenblad men de blev så bruna när de torkade. Några rosa lättar upp lite.

Här ser ut att bli en ganska fin dag så eftermiddagen spenderas nog i en lekplats inte långt här i från.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fina dem blev! Sa himla kul med pyssel. Ju mer jag surfar omkring pa din blogg desto mer angrar jag mig att jag vade den blogg jag valde. Jag bara starta en blogg pa forsta basta blogg. Men vad som suger mest kotte med min blogg ar att jag bara kan ladda upp en bild i taget! WTF!?(what the fuck?) Eller sa kanske jag helt enkelt inte e sa himla inne i bloggandet annu att jag lart mig att ladda upp fler an en bild i taget? vagar inte byta blogg nu for da far nog Morfar frispel.
Tack i alla fall for en kul blogg! Alltid kul att titta forbi din lilla varld och se hur det e med mina favoriter!
Kramen!

Sara sa...

*s* Ja det tog ett tag innan jag hajjade hur man flyttade bilderna så alla bilder hamnade i oordning längst upp och sen texten hahaha inte så lyckat. Längtar såååå tills vi ses :D