CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 20 juli 2008

Nu firar jag hundra inlägg

Jag skrev för ett par dagar sedan att jag skulle ha en utlottning bara jag kunde komma på något att fira. 100 inlägg kan man väl fira!?

Om du vill vara med på utlottningen så skriv en kommentar i inlägget och gärna vad du skulle vilja ha om du vinner.

Att välja på finns tatatataaaaaa:
Överdrag till torky-rullen. Tyg svart vaxduk med döskallar på (bilden) och röd, lila, rosa eller blått tyg upptill.

Haklapp i vaxduk med kardborreknäppning. Framsidan finns antingen i det tyg du ser på bilden eller rosa med Disneyprinsessor på (även det i vaxduk). Baksidan finns i rosa, lila, röd eller blått tyg. Matcha som du själv vill.

Blöjfodral med plats för tvättlappar. Finns i samma valmöjligheter som haklappen dvs det tyg du ser på bilden eller rosa med Disneyprinsessor på. Insidan finns i rosa, lila, röd eller blått tyg. Matcha som du själv vill.

Jag kommer vänta med dragning till nästa söndag, den 27:e Lycka till!

4 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vad fina saker. Är jättegärna med i utlottningen =) Svårt att bestämma mig för vad då allt somsagt var superfint men jag "önksar mig" blöjfodralet =) (HÅLLER TUMMARNA!)

Kram

Glitterskvätt sa...

Oj vilka fina grejer! Har du pysslat ihop dem själv?!? Jag är gärna med och Kajsamaja skulle nog tycka att det var toppen med en sån fin haklapp! Hej hopp!

Anonym sa...

Vad duktig du är! Jag skulle gärna ha en sån där tuff haklapp på min coola lilla tjej! // Annica

Meeri sa...

Vad fint... gör det grejerna själv? Gör du på beställning?