CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 12 juni 2008

Rutten natt

Inatt har det varit ett unikt samarbete här hemma för att få min natt så rutten som möjligt. eftersom A själv är varmblodig pågår en konstant dispyt huruvida iskalla rum för barnen är det bästa på natten eller om de faktiskt räcker med svalt. Hur som helst var det han som lämnade Ls fönster på vid gavel vilket resulterade i att hon strax efter 2 vaknade och grät för hon hade blivit en isprinsessa. Hennes tårar väckte lillebror som svarade med det samma. Efter en dryg timme verkade det som om lillebror äntligen kommit till ro, då kommer storebror upp för att kissa och det låter ju minst sagt spännande vilket i sin tur gör att lillebror vaknar och bestämmer sig för att inte sova mer. En och en halv timme senare drar jag ner på undervåningen och lägger lillebror i vagnen och gungar honom till söms, jippie en timmes sömn på soffan och sen börjar dagen igen. Ingenting gör mig på så dåligt humör som att inte få sova.



Idag är min sista "lediga" dag, imorgon är det sommarlov för L och på lördag är det avslutning för storebror så nu får jag se hur mycket det blir gjort om dagarna.


Idag gjorde jag en badponcho av en handduk, klippte bara upp ett hål i mitten som jag kantade. Kunde inte låta bli att sy på en döskalle...




Hittade en så ursnygg dress till Lillebror på HM här om dagen, med pirater på.




Nu ska jag stääääääda för här ser ut som 17.


Hoppas solen lyser på alla barn som slutar skolan idag :D

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du kikade in ! Gillar din blogg också, och blev impad av dynan till vagnen. Har också tänkt fixa en dyna - opysslig som jag är så går det sådär ...
Ps ! Här var det förresten också en usel natt..