CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 4 juni 2008

Dra på trissor...

Fick ett mejl igår från andra sidan jorden. Min käraste vän frågade om jag kunde tänka mig att vara brudtärna på hennes bröllop nästa sommar. OM jag kunde... Jag blev så glad och rörd i min ensamhet att jag var tvungen å ringa mannen och berätta. Han förstod ju såklart inte alls vad som var så speciellt, ha ha. Ännu bättre är att vi (jag och en tärna till) fick välja klänning själva bara vi håller oss till samma färg, ja men vad säger man. Jag ska vara en sån där bra-att-ha-brudtärna, ungefär som JLo i filmen "The weddingplanner". I handväskan ska jag stoppa Scholl partyfeet, skavsårsplåster, lite back-up smink, våtservetter å en pytteliten sprayflaska med fläckborttagningsmedel (finns att köpa för tex hårspray att ta med på flyget.) Jag är så himla exalterad att jag redan börjat leta klänning.

Vill att klänningen ska se ut upptill som bild 1 och nertill som bild 2. Skor ska jag självklart ha som passar till och de jag funderar på ser ut som på bild 3, fast inte metallic ;)


(Bild 1 & 2 är lånad på tradera och bild 3 på Ellos.)

Klämmer in en "3 saker" här också...

3 saker jag funderat över

1) Varför kan man inte ta EN Polly?

2)Vem är det som spökar på övervåningen?

3) Varför slutar barnstorlekarna på 34 (pojk) och vuxen (herr) börjar på 40 i vissa affärer?

Är det någon som kan hjälpa mig med mina i-landsproblem? *s*

0 kommentarer: