CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 6 juni 2008

Nobody puts Baby in a corner!

Som planerat blev det en del tid i soffan med sjuklingen, framför TV:n. Fastnade framför Oprah som idag handlade om Youtube. De hade olika inslag om människor som lagt ut filmsnuttar på Youtube vars filmer blivit populära. Det var ett par som övat länge och väl för att deras första dans efter vigseln skulle vara en replika av en scen ur Dirty dancing. Först fick man se inslaget och sedan blev de intervjuade. Modigt nog framförde de även dansen i TV. Rätt som det var klipper de in en bild på Patrick Swayze backstage!!! Jag höll på att smälla av! Jag är ingen Patrick Swayze- fantast men som föredetta dansare har jag föreställt mig själv dansa med honom ett par (hundra tusen) gånger, helst i en nyproduktion av filmen. Hur som helst, när han väl dyker upp på scenen mitt bland de dansande brudparet ser bruden ut som hon slutar andas. Patrick Swayze bjuder upp å de DANSAR!!! Det kan man kalla överaskning i min stil.


Fick en emotionell frontalkrock av Oprah och zappade vidare till nästa kanal där de visade Rasmus på Luffen. Jag som älskar Astrids alla filmer. Favoriten är Ronja men på 2:a plats kommer Rasmus på luffen. Som tur var vaknade lillebror så jag fick annat å tänka på annars hade jag väl fastnt vid TV:n hela dagen. Istället blev det en klänning till L, bild kommer så fort jag fått hem kameran från stgan...

Hoppas alla haft en trevlig Nationaldag!!!

1 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh..jag rös då jag läste ditt inlägg =) Såg själv inte det programmet men kan tänka mig känslan då Patrick Swayze bjöd upp till dans..jag hade nog med all säkerhet som minst svimmat eller blitt stående stum o stel av chocken =)

Hoppas du haft en bra dag!

Ulrika