CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 13 juni 2008

Namnskylt till M

Jag bestämde mig för att göra en namnskylt till M i alla fall. Vet fortfarande inte om hon har användning för den men kul var det.




























































Blev i samma stil som asken, tror hon gillar det bäst. Ska uppdatera på måndag vad hon tyckte om den.

Idag har jag varit duktig och städat som bara den. Lillebror trivdes bra i sin gåstol och har nu kommit på hur han ska göra för att ta sig framåt och inte bara bakåt. L har "hjälpt" till att städa så jag kan inte ta åt mig all ära. Inväntar nu min söta far som erbjudit sig att köpa linsvätska och leverera den till dörren i utbyte mot en kram och en kopp kaffe :)
Bäst man sätter på en kopp kaffe och tinar några bullar från frysen...
Önskar alla en trevlig helg!

0 kommentarer: