CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 22 juni 2008

Midsommar på vårt smultronställe

Vilket väder! Usch, hela midsommarhelgen regnade bort. Som tur var kom jag på idén att inreda ladan så vi har hållt oss varma och torra under regnskurarna.


L och jag plockade smultron på vår "nu-ska-bannemej-lillebror-somna-i-vagnen-promenad"
Vi lyckades både få lillebror att sova och så hittade vi smultron i mängder, dessa är till storebror.

Hittade en så söt getingfälla, ja det är lite grymt men knappast grymmare än den där elektriska smällan. Getingfällan är gjord av glas och om man fyller lite saft i botten så hittar getingarna in men inte ut. Kostade 40:- på Granngården.

Apropå ingenting så kom jag på en av låtarna på skivan som rent hypotetiskt skulle vara soundtrack till mitt liv. R.E.M - Losing my religion. (spår 8 tror jag bestämt) Ska fundera vidare på de två andra. (För den som inte förstår alls vad jag pratar om så läste jag en rolig men svåååår utmaning so jag nu försöker genomföra)

Nääää, nu ska här sussa kudde! God Natt!

0 kommentarer: