CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 1 september 2008

Längtar redan

När det var ett par dagar kvar på resan så tänkte jag för mig själv att det nog skulle dröja innan jag ville åka på semester igen. Ehhh.. jag längtar redan... Kan inte låta bli när jag ser L ligga å softa i sin "taxi". Har den som skrivbordsbild.

Snäckletaren/affärsmannen Storebror hittade massor med snäckor som han sedan sålde (billigt visserligen) till en dagisfröken som ville ha med sig snäckor till dagisbarnen. För pengarna köpte han ironiskt nog snäckor, modell större och variant halsband.

Här kommer två bilder på L vid svarta havet en av våra första kvällar.

Ska nog börja planera nästa resa i god tid, den här kom vi ju på bara ett par veckor innan vi åkte. Är det någon som har tips om resmål ni besökt och hotell ni bott på (med barn) så dela gärna med er. Jag kan iaf tipsa om Bulgarien, hotell Bella Vista, Fritidsresor. Billigt, barnvänligt och lagom kort flygresa men ändå ett riktigt bra hotell med alla bekvämligheter.

0 kommentarer: