CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 5 september 2008

That´s the way (aha aha) I like it! (aha aha)

Kom en paketavi idag. På baksidan står "3 Paket". Japp, så ska det se ut! Mi lajk!!!

Om jag inte har helt fel innehåller paketen Byggare Bob tofflor, en klänning från kameleont och sist men inte minst ett par nya Eccokängor till L. Lovar att uppdatera med bilder.


L och jag passade på att leka lite medan lillebror sov. I vanliga fall är jag inte riktigt en sån där "sitta på golvet och leka med barnen mamma" utan mer organiserad och på mina villkor. Barnen får vara med i köket och baka, måla eller något sånt. Idag lekte vi på Ls villkor. Vårt gamla TV-skåp som numera är leksaksskåp i vardagsrummet blev en utmärkt koja. Vi hade jättekul en lång stund.


Igår fyndade jag BIG TIMECoop av alla ställen. Inte nog med att jag hittade en skitsnygg kammokeps till Lillebror för en tjuga, jag köpte tre välbehövda pyjamaser till honom. Hittade en ställning med ganska söta pyjamaser som var nedsatta från 129:- till 99:-. Valde omsorgsfullt ut en av dem och blippade in den med min scanner (de har självscanningCoop) Till min förvåning stod det Pyjamas pojk 39:- i displayen. Som om jag vunnit en större summa pengar på lotto skuttade jag iväg och tog tre till, två av varje. När jag sedan kom till kassan kände jag mig nästan som jag snattat! Hur skulle du gjort, sagt till/frågat om priset eller låtsat som om du inte märkte något? Snygga var de i alla fall ;)

(ja mamma, de ser gigantiska ut men det var dom inte. Om du skulle få för dig att köpa pyjamas till R, gå inte på niten å köp mindre än 86 bara för de ser stora ut :D )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade gjort lika. Självklart! Härligt det är att handla till barnen!

Patricia sa...

Vi kör med självscanning på Copp och det blir ofta så där tycker jag, att priset på lappen visar sig vara något mycket trevligare i scannern. Jag skulle inte sagt till. Det är kul att fynda!