CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 9 september 2008

Kläder från Ellos

Fick mitt ellos-paket igår. (Det hade jag inte skrivit för 10 år sedan då ellos var super-omodernt) Är så skönt att shoppa postorder ibland när man inte orkar släpa in tre barn i provhytten. Hade 50% på en vara så jag passade på att köpa mig en höstjacka. Brukar väl sällan bli så där superbra när man köper kläder till sig själv men denna gång var jag helnöjd å allt i paketet var till mig, det händer inte ofta.

Jackan ser precis ut som på bilden, tröjan valde jag svart och tunikan ljus petrol.

(Mamma, tröjan i mitten vore något för dig, varm men med 3/4 ärm, jätteskönt)

Jag läser på distans vilket dagar som denna är superskönt. Hade föreläsning igår eftermiddag men den missade jag. Då kan jag se en inspelad version idag istället. Pausa när jag måste hämta kaffe och spola när läraren blir för seg eller till och med spola tillbaka om jag inte hörde. Nämnde jag att jag ääääälskar Internet Hatar nämligen att gå på föreläsningar IRL, oftast i alla fall. Av alla föreläsningar jag gått på har 2% varit riktigt givande.

Ha en toppendag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga kläder! Jag shoppar mycket på nätet. Supersmidigt. Nu har även Lindex internetbutik. I vår lilla stad tar allt snyggt slut fort så det är perfekt att kunna handla hemma i lugn och ro.

Nu väntar jag bara på att Polarn och Pyret ska erbjuda denna tjänst;)

Anonym sa...

Jag får nog omvärdera Ellos. Visste inte alls att de hade så fina saker. Alla saker du visade kunde jag också ha valt, men precis som du, i mörkare färger. Grattis till ny höstgarderob!
// Lisen

Anonym sa...

Det var så lite så! Jag hoppas att dom funkar :) (Migränmedicinen alltså). Hehe, ja det tycker jag verkligen du ska. Torrschampo är ju något som jag efter att ha köpt första gången inte kan leva utan.. DonnaBeauty var kanon, de hade många saker billigare än vanligt och det skadar ju aldrig..

Tunikan har jag också, köpte den för några veckor sedan på Ellos.. jättefin :)

Jag handlar mycket från Ellos/Josefssons, så himla smidigt att bara klicka hem sakerna, testa hemma när man hinner och skicka tillbaka om det inte passar. Tid är ju inget man har överflöd av.

Jag läste också på distans förut, 50 % och resten på campus. Jag minns precis hur det var med dom där föreläsningarna vid datorn.. zzzznaaark.. ;) Lite synd då många av dom kunnat varit hemskt intressanta egentligen. Men jag får säga att det var ju himla smidigt, man slapp ju göra sig i ordning och gå ut och ta sig till skolan..