CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 20 september 2008

Usch å blääää...

Vaknade inatt och märkte att Lillebror var varm. Ganska skönt på ett sätt för han har varit sååååååååååååå in i he.... dryg de senaste dagarna och bara ylat. Inget har varit roligt, vill inte sitt, stå, leka, åka vagn, äta osv. Om det nu beror på att lilleman var på G att bli sjuk å att jag får tillbaka min glada, gosiga lilla kille när febern är borta blir jag sååååå lycklig.

Vaknade i morse och insåg att jag tagit över Ls ögoninflammation. Ser sådär halvrolig ut... Skit också, jag som vant mig vid att slippa glasögonen (för linser) får nu stå ut typ en vecka!!! (jag vet, finns värre saker)

Fotade Ls "höstlövsmobil" men fotot blev inge vidare. Tror ni ser i alla fall hur det blev. Jag tycker det är så fint när löven glittrar och rör på sig av värmen från elementen.


Måste erkänna något... jag hade fel. Fel, fel, fel! Tygaffären här hemma hade det perfekta tyget till överdragsbyxor till L. Det betyder att Polarn o pyret kan stoppa sina skitdyra överdragsbyxor där solen inte skiner. Det är just priset jag inte diggar med Po.p. Tycker att det ligger långt över den prisnivå de allra flesta har råd med. Särskilt om man har fler barn... Tur det finns en bra andrahandsmarknad.
Kommer bild på Ls brallor när de är färdiga.
Ha en mysig lördag!!!

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

erhm.. här sitter jag än då! :-D Jag vet faktiskt inte om de finns kvar på tuna. Kan fråga syrran imorgon. Hon är där oftare än jag. :) Annars finns de inne i stan..

NU ska jag sova! Fast först duschen. God natt..