CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 24 september 2008

Nedräkning till kvällen...

Idag är det min bröllopsdag, den sjätte närmare bestämt. Det är den viktigaste dagen för mig på hela året. Såklart går ju barnens födelsedagar å sånt först men det är ju dagar som är deras. Det här är min dag. Jag firar inte min födelsedag så där nämnvärt och jag och A byter inte julklappar. Detta är med andra ord den enda dagen jag kräver att bli firad.
Med tanke på rådande förhållanden här hemma, sömnbrist å allt sånt blir det firande light ikväll. En flaska bubbel är inhandlad (obligatoriskt) kanske blir några räkor om vi orkar men utöver det ska vi bara mysa. Jag ska krypa upp på min favoritplats, höger arm, å pilla lite på Bondmattan, småprata å pussas. Har klippt mustachen, ja mannens såklart, dagen till ära. Finns ju inget mysigare än att pussa en nyklippt sådan.
Nu väntar två timmars seminarium där vi ska prata sönder två böcker! Morsning korsning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på er! :)

Gin/Ginny sa...

Grattis!! Hoppas ni har en underbar kväll tillsammans just nu!

Fick moccasinerna btw, häromdagen. Tack snälla! de satt jättebra. :)