CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 14 september 2008

Har sagt det förr..

...säger det igen. Min son kommer bli en såååå bra make! När jag skulle sätta fart på dagens lunch kommer han ut i köket. Drar ett djupt andetag... -Mmmm, här luktar det jättegott, vad blir det för mat?
Sötnos, jag har precis satt på pastavatten! Komplimanger för pastavatten har jag aldrig fått förr. Han är inte svår att impa på han heller :D

Lillebror är ur form idag. Blev så arg att jag blev orolig att han hade jätteont någonstans. Kolikarg typ. Det var inte ens kul att äta sand i sandlådan... Tur var väl det för vi han lagom komma till lekparken när L deklarerade att hon behövde göra ett besök på pottan.

Nu ska jag ringa min kärlek för femtielfte gången och höra om han kommer snart! Så uppskattade samtal :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

såg ditt inlägg angående migrän i Vaniljlattes blogg och ville bara ge dig ett tips :)

Eeze är ju ganska dyrt som sagt..men det finns ett läkemedel med samma ingredienser till ett bättre pris.. Diclofenac T heter dom. Det är nästan halva priset på dom jämfört med Eeze. 10 st Diclofenak för 44 kr och 12 Eeze för 84,50. Och nej jag jobbar inte på Apoteket men jag har migrän själv och har testat många olika värktabletter :) Hoppas det kan vara till hjälp!

Anonym sa...

Men åh så sött!!