CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 13 september 2008

Det säger en del...

Om man inte upptäcker att man har tröjan ut och in förrän kl 17,23 på eftermiddagen skvallrar det om hur lite egentid man har? Eller kanske bara hur virrig man är. På frågan om det var samma tröja som igår svarar jag JA. Jag går efter fläckprincipen, är det ingen fläck (dålig lukt är iofs också en anledning) så får den hänga med ett tag till. Får allt som oftast byta tröja flera gånger samma dag. Ni med småbarn hajjar :D

Löven ligger på tork inför mobil-bygget imorgon...

Lyckades även göra ett grattiskort till N som fyller på måndag. Vet inte om hon kikar in här (för att de flesta jag känner är uuuuuuuuuuurdåliga på att skriva kommentarer. *pikar alla jag känner ;) ) Kortet får ni därför se på måndag.

Lyckades (äntligen) buda hem en overall till Lillebror. Har velat, funderat, Grön Molo, Grön Po.p, tvådelat Po.p men det blev till slut en brun Po.p med tillhörande vintermössa. Kommer bli superbra. 560 riksdaler fattigare.

Upptäckte en kritstrecksrandig Po.p jacka till Lillebror, fick ha-begär. De som känner mig vet att det finns tre saker jag inte kan motstå, camouflage i alla färgkombinationer, motiv på allt, tofflor, strumpor, handdukar osv och kritstrecksrandigt. Nu får vi be en stilla bön att den inte blir allt för dyr. *rabblar vers efter vers*

Sist men inte minst kommer en bild på byggare Bob tofflorna som så fint illustrerar punkt två ovan hehehe. Sååååå söta i strl 22.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Den bästa vinteroverallen som finns! Jag hade en blå till Simon och nu vill jag ha en röd till Alice. Ville köpa en brun till Simon men mannen sa nej. Hur smart hade inte det varit? Brunt som är så fint.