CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 7 september 2008

Höstgarderob

Dockorna på Ls dagis var så frusna så jag bestämde mig för att sy kläder åt dem. De fick två ombyten och så ytterkläder. Jag tror med säkerhet att barnen kommer bli glada när dockorna kommer "hem" med kläder efter att ha bott hos L hela helgen. De tittade lite bistert på A och L när de kånkade hem dockorna i fredags för de hade ingen aning om vad som väntade.


Nu blev det bara tjejkläder för hela slanten men om jag får tag på något fint trikåtyg i mer pojkaktig tappning så ska det väl kunna bli pojkar av dockorna. Å andra sidan är det ju så inne med unisex och rosa till pojkar så jag kanske struntar i det ;)


Här hemma har det varit lite bistert... Alla är lite småkrassliga och griniga. Besöket till stugan i går var kortvarit med tanke på att det hällregnade när vi kom ut :( Men vi hoppas på solsken nästa helg. Ja reda till torsdagen faktiskt för då ska Storebror på skolans årliga lägerskola med övernattning. De har haft riktigt tur med vädret under de fyra år han varit med tidigare så vi hoppas turen håller i sig.

1 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vilka fina kläder du sytt =D Barnen kommer säkerligen bli glada!!

Ni får krya på er hela familjen. Vi är oxå hängiga till o från.."Ingen ordning på snorandet"!

Ha en bra dag!

Kram

Ps!
Har en ny tävling på bloggen nu. Ds