CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 2 september 2008

Fynda!

Jag vet inte varför det är så himla kul att shoppa! Fynda allra helst! Lyckades få tag på ett alfabet till min nya Cuttlebug för 800:- mindre än vad de kostar i butik. Var? Tradera, såklart. Hämtade ut två helt sagolika klänningar på posten som var i absolut nyskick. L var så himla söt i dem, kostnad inklusive porto 96:- för båda två.
Fick sedan mejl från tjejen med Byggare-Bob-foppa-tofflorna som jag missade efter Falun-resan. Hon hade fått tag på fler, tjohoooooooooooo! Numer är jag ägare till ett par uuuuuuuursöta inneskor till Lillebror. Ska ta kort å visa när de kommer på posten. De är verkligen kanon på dagis foppatofflorna, tål väta men stör inte barnens lek eftersom de är lätta att bära, ta av och på. Kan ju flika in att L har ett par med Dora på. Behöver kanske inte tillägga att jag är helt galen i saker med moriv på.
Det absolut bästa med Tradera är att man får paket, vem gillar inte att få paket. Jag som är hemma om dagarna har posten som lite "höjdpunkt" på förmiddagen. Shit vad spännande det är när man vet att man ska få paket. Några enstaka gånger har jag blivit lite besviken på skicket på grejen/kläderna jag köpt men allt som oftast blir jag suuuuupernöjd.
Har du inte provat Tradera, gör det. Jag var skeptisk innan jag provade, nu både säljer jag och köper. Sparar massor med slantar :D

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Jag är skeptisk mot tradera mestför att jag vet att jag blir så sur om jag inte skulle vinna! :D

Men det verkar ju onekligen som en bra grej. Man kanske skulle prova ändå..*funderar* :)