CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 31 augusti 2008

Höstmarknad

Varje höst och vår är det marknad i Västerås. En tillställning man kan vara utan egentligen men i år bestämde jag mig för att åka dit en stund. L ville åka karusell och Storebror anmälde sig frivilligt att följa med. Tänk vad skönt att ha en storebror som skyddare en, det vet ju jag! Storebror lykades få med sig sin faster för att åka virvelvinden, skönt med sällskap som sagt.

Lillebror fattar ingenting av vad de pysslar med...

Jag hittade en ny ryggsäck till mig själv i rött skinn. Älskar röda väskor, plånböcker och tom skor, får aldrig nog.

När vi kom hem käkade lilebror mat själv. Skeden stoppar han i munnen men utan mat. Maten tar han med handen och den hamnar sedan lite var stans. Verkar som han går efter principen "en näve till dig, en näve till mig!!" med tanke på hundens placering och glada humör.

Nu bär det av till stugan, kanske sista gången för säsongen.

0 kommentarer: