CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 5 augusti 2008

Packning, en konstart

I morgon bär det av, två veckor till värmen. Kan det komma lägligare? Hur som helst ska vi ta ledigt från allt, mannen från sin ständigt ringande mobil och jag från matlagning, städning och datorn. Det betyder att bloggen kommer vara megatråkig ett tag framöver. Jag återkommer någon gång mellan barnbidrag och lön :D
Jag hoppas solen återvänder så alla får njuta en sista gång av solen och sommaren innan hösten kommer.
I höst ska jag försöka plugga och vara hemma med lillebror. Vet av erfarenhet att jag knappt kommer ha tid att andas men jag håller tummarna att det blir en lugn höst.
Kan ju vara så att detta förvandlas från pysselblogg till att bli en "jag-hatar-akademiska-studier-blogg". Men pyssel kommer jag nog alltid klämma in här och var.
Ha det nu bra här hemma och jag hoppas verligen att alla läsare återvänder!

3 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ha en underbar semester!! Kommer att vara tomt utan ditt skriveri..Hoppas du höra av dig då du är hemma igen :)

kramar

Anonym sa...

Klart vi gör! Ha en underbar semester!

Gin/Ginny sa...

Hoppas du har en riktigt bra semester just nu!

JAG återkommer i alla fall.. :)