CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 1 augusti 2008

Jag vet precis vad Inger skulle sagt...

-Bra idé Sara, men så slarvade du och då blir du inte nöjd med resultatet.

Inger är min gamla syslöjdslärare från 3-9:an. Hon var alltid ärlig och sa rakt ut det man själv tänkte. Fast kritiken var alltid konstruktiv och anpassad till ålder och kunskap.

Ja, Inger, jag slarvade! Jag tänkte inte igenom hur jag skulle gå tillväga. Å så blev jag inte särkilt nöjd heller. Nåja, det duger väl men inte mer... Kan ju inte alltid lägga ut bilder på saker som blir bra för nu och då gör jag saker som går käpprätt åt...

Sak samma, dagens projekt var en kameraväska till videokameran och digitalkameran som tål ett stänk vatten och är lite skyddande mot stötar. Med tanke på att jag älskar den svarta vaxduken med döskallar, som nog ingen missat vid det här laget, så blev det även denna gång just det tyget.


1 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh..SKITLÄCKER!!! :D Älskar oxå det mönstret med döskallar :)