CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 3 februari 2009

Snygg förvaring



Jag tror att praktisk förvaring är lösningen till att hålla ordning på sina saker. Om förvaringen är snygg också blir det roligare att plocka undan. Det är tråkigt att snygg förvaring är så rackarns dyr. Till L har jag samlat förvaring enda sedan hon var nyfödd, det är så kul att frossa i söta lådor och roligast att scrappa till en tjej. Hittils har jag hittat ett par superfina tygklädda lådor från IKEA i chockrosa och plommonlila. När de sedan bytte färg på lådorna lagom till jul fick hon även en röd att ha sina julsaker i. Till Dora-legot har hon en blå låda med änglar på som jag hittade på rea på Tiimari. För ganska precis ett år sedan gjorde jag även en låda att ha hennes första saker i. Har även gjort ett smyckeskrin, en låda att ha nagellack i och en väska till vad hon vill. Idag utökades samlingen till en väska att stoppa CD-skivor i. L älskar musik, framför allt barnvisor.




Gulliga Vaniljlatte har gett mig en award! Tackar och bockar! Skickar den vidare till:

Annica

Ullrika

Nicole

Nu ska här göras risotto. Kram!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin award! Tusen TACK! Kram Annica