CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 1 februari 2009

Han driver mig till vansinne

Lillebror har kommit på en effektiv tortyrmetod. Han envisas med att släcka alla lampor hela tiden. Inte nog med att det är mörkt å tråkigt, man får ingeting gjort. Här om dagen när jag försökte sätta i linser och kleta på lite mascara envisades han med att släcka lampan. Tillslut fick jag stå som värsta spindelmannen med ena foten utsträckt till lampknappen, balanserandes på en fot så att jag knappt såg mitt ansikte i spegeln. Han gav inte upp för det, så fort jag tog bort foten var han där igen. Han är ett riktigt bustroll.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det är roligt ett tag. En väldigt kort stund. Sen är det nog. Ibland envisas mina barn med att dra ut kontakten till dammsugaren när jag städar. Till slut blir jag helt galen. -Nu låter ni bli kontakten!!