CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 2 februari 2009

Dagens I-lansdproblem

Vi har för många filmer! Jag vet inte vad jag ska göra av alla filmer. DVD-fodral har vi för länge sedan slopat, numer sitter alla filmer i pärmar. Från början var de i bokstavsordning men eftersom vi aldrig sätter tillbaka filmer eller sätter in de nya är det numer lite si och så. Önskar vi kunde kasta alla värdelösa filmer och bara behålla de vi vill se igen men mannen säger NEJ!

Gårdagens eftermiddag och natten har L spenderade hängandes över en hink. Stackars lillan, blek som en porslinsdocka. Tror det värsta är över. Väntar nu bara på att Lillebror ska börja kräkas, tror det är oundviklligt.

Nu ska jag passa på att vila, blev inte mycket sömn i natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en award att hämta hos mig!

Ha en riktigt bra dag! kram!

Anonym sa...

Har sparat t.o.m gamla vido filmer sen barnen var små. Video, jag menar vem ser på det nu? Men nu har du påmint mig om att de ska bort. Tar ju bara en massa plats. Skrev nyss ett inlägg om min första resa till Ryssland. Inte om barnhemmet bara resan. Den var rätt dråplig.. Eller jag var dråplig. Haha! kramis

Anonym sa...

Vi har slängt alla vhs-filmer. Eller nästan alla. Mannen håller fast vi några som han måste ha kvar *suck* Jag har också föreslagit att vi kan slänga dvd-filmer som vi aldrig kommer att ser igen men icke.

Krya på er!