CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 9 februari 2009

Alla hjärtans dag

Jag vet att det inte är förrän på lördag men det struntar jag i. Idag ska jag göra något fint till min kärlek som har varit lite extra snäll de senaste dagarna. Har inte riktigt kommit på vad ännu. I vanliga fall brukar jag laga något smaskigt eller baka något ännu smaskigare men eftersom han är noga med vad han äter lär det inte bli så bra. Tror jag vet vad han skulle gilla...
Jag själv vill ha ett tångset från Lidl. En tång man kan sätta fast tryckknappar med, en till mälor och en som gör hål i tex bälten. Vill ha! 50 spänn, det är lagom. Är uppvuxen i ett hem där alla tänkbara verktyg alltid funnits till hands så jag känner ofta habegär för just verktyg, faktum är att jag faktiskt använder dem.

Bror! Ledsen att vi blev avbrutna igår, fanns ingen stans att ta vägen. Kom över nån dag när du har tid/ork/lust. Det finns alltid en tallrik till dig vid middagsbordet :D Känns som det var för länge sedan vi sågs!

4 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jag försökte oxå med en liten överraskning till gubben idag..men det blidde kanske inte som jag tänkt ;)

Kram

Anonym sa...

Vardagsöverraskingar är bäst!

Henrik sa...

Syster, ingen fara så men jag håller med, länge sedan sist. Slår dig en pling i morgon så får vi om inte annat tjöta lite i telefon ;)
Tack för den goda äppelkakan föresten! Satt finfint till kaffet när jag kom hem :)

Anonym sa...

Ja, jag kan bara säga att jag har redan fått en alla hjärtans dag present. Kom på posten till kontoret idag och jag ska ärligt talat säga att jag blev tårögd! Fint paketerat med sötaste, tillhörande lappen! Kvällsunderhållningen är räddad! Tusen, tusen tack! Kommentar kommer så fort filmerna har granskats! Kram Johanna