CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 8 februari 2009

7ka

Det började med kräksjuka för L som sedan spred sig till Lillebror. Där utvecklades det sedermera till en förkylning. Lillebror är så spinkig nu att han ser ut som en tändsticka. Plutten är nästan omöjlig att få i något, han vill helst bara sitta i famnen. Det är visserligen mysigt att han sitter stilla för en gångs skull men det blir så intensivt att ha honom i knät dygnet runt. Det är tur att jag fortfarande ammar så smått för något annat vill han inte ha. Hoppas det vänder snart.


Hade en timme för mig själv idag och kände att jag behövde skapa... En av mina gamla mamma-tunikor blev en klänning till L. Tycker hon är så himla fin i lila. Eftersom jag inte hade någon lila tråd fick det bli röda dekorsömmar och för att matcha dem sydde jag på några gamla knappar som glittrar lite. Det gick hem hos L. Alltid kul att återanvända saker, särskilt för plånboken.


L har också en skaparådra i sig, just nu är det halsband och armband. Men idag blev det ett för mycket, hon somnade mitt bland pärlorna :D

0 kommentarer: