CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 26 oktober 2008

Dumt påhitt!

Vad är det för dumt påhitt att man ska skruva tillbaka klockan!!! Nu när vi ska gå upp står det 04:30 istället för 05:30 på klockan. 04:30är mitt i natten!!! Automatiskt blir man en timme tröttare även om man sovit lika länge. Det brukar ta flera veckor innan barnen vant sig vid den nya tiden, tills dess är det bara att gäspa på.


Kom hem klockan tolv i natt. Trodde aldrig jag skulle bli färdig. *gäspar*


Idag är det sonens första riktiga match - spännande.


Hittade en superbillig väska på favoritaffären Nisses. Tyvärr (läs: som tur var) hade den ett sånt fult motiv att jag bestämde mig för att scrappa till ett nytt. L blev helnöjd och fick dessutom hjälpa till lite. Nu släpar hon väskan högt och lågt, ser helfestlig ut. Har bestämt mig för att göra en till som hon kan ha dans-grejerna i. Har köpt ett 3D-stickerTradera i form av två tåspestskor som jag inte riktigt vetat vad jag ska ha till, nu vet jag...





L i sin nya favoritfrisyr. Jag har ju längtat efter att få göra flätor men nu längtar jag efter hennes härliga lockar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad du är påhittig! Jättefint blev det!

Anonym sa...

När jag var liten hade jag en lika väska men den var svart o tråkig L väska klart mycker bättre. Duktigt att du fixade "läxan".Tänk nu är jag ett steg närmare slutet.L är så fin i sina flätor.Hoppas t har det kul på handbollen.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vad fin väskan blev då =)

O det här med klockan o vintertid..Skulle oxå vilja veta vem som uppfann den enligt mig ickebriljanta iden *suck* Denna dag kommer att bli lååång då vi (lilleman) vaknade strax före 6 o så fick man då dessutom dra tillbaka uret en timma o vips så var klocka bara 5 :/

Ha en skön söndag!