CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 7 oktober 2008

Hmmm...

Ni vet den där stol-leken man brukar leka på disco i fyran, där man dansar runt stolar till musik. När musiken tystnar ska alla sätta sig på en stol men eftersom det fattas en stol åker en ut. Jag känner mig som den leken. Som om jag är den första att åka ut och får stå bredvid för att se på när de andra skrattar och har kul. Fast i min lek tar de aldrig bort några fler stolar och jag är den enda som blir över.
Känner mig så kluven, vill verkligen inte ha minstingen på dagis men jag tror jag blir sinnessjuk snart om jag inte får lite vuxenkontakt. Ett jobb är vad jag skulle vilja ha, något med arbetstider som passar mig och ett arbetslag som har roligt. Sen skiter jag i vad jag gör bara det finns utrymme för att ha lite kul. Förslag någon!?
Dagar som denna borde det finnas Ben & Jerry home delivery! Får nöja mig med nån blaskig glass jag köpte i 5-litersförpackning på Willys, måtte det finnas chokladsås åtminstone.
Som för många andra inväntar jag nu de ursnygga brudarna på kanal 5.
Ha det!!!

0 kommentarer: